שרה נתניהו נגד נפתלי: "ביצע סחיטה באיומים נגד המדינה"

    אברהם זילבר No Comments on שרה נתניהו נגד נפתלי: "ביצע סחיטה באיומים נגד המדינה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשיית 'אב הבית' הזכורה לכולם מערב הבחירות בתביעתו של מני נפתלי נגד מעון ראש הממשלה הגיעה היום לשלב העדויות בבית המשפט.

    כזכור, אב הבית לשעבר נפתלי טוען להפרה מתמשכת של זכויותיו בעת שעבד במעון ועל התנהגות בעייתית מצדה גב' נתניהו. הבוקר בכניסתו לבית המשפט, אמר מני נפתלי כי "היום יוכח שלשקר אין רגליים. באתי להקשיב, עורכי הדין שלי יחקרו. אני מקווה שהגברת נתניהו תגיע".

    כמה שעות לאחמ"כ אחר הצהריים (א') החלה להעיד גב' שרה נתניהו בבית הדין לעבודה בירושלים במסגרת תביעתו של אב הבית.

    בפתח עדותה אמרה: "יותר משנה נשפך דמי בראש חוצות, עד עצם הרגע הזה לא נשמע קולי, היום ייעשה הצדק"

    "רציתי להתרחק מעבודות הבית" אמרה גב' נתניהו "לצערי הרב בתקופה שבה היה מני די נמשכתי לזה, ונתקלתי בהתנהגות הבוטה שלו. מכיוון שאנחנו רדופים על ידי התקשורת. לא הרשיתי לעצמי לפטר אותו כי התקשורת תשחט אותי. התקשורת חודרנית, פולשנית ומרושעת. אני חיה בפחד. מבחינתי לפטר אב בית זה כותרות ולא רציתי לעשות דבר כזה. חיכיתי שיעזוב".

    לדבריה של נתניהו, "מני נפתלי מתנכל לי באופן מסיבי בעזרת גורם תקשורתי חזק מאוד שעומד מאחוריו, כולל בתקופת הבחירות". אחרי שעו"ד לנדאו הציגה כתבה משנת 1997 מכלי תקשורת מקבוצת "ידיעות אחרונות", אמרה נתניהו את שמו של הגורם שלטענתה עומד מאחורי מני "אפשר להגיד את השם – נוני מוזס. הוא לא יכול לעשות לי רע יותר ממה שעשה לי, הוא עשה לי הכל".

    בהמשך חשפה גב' נתניהו בעדותה ניסיון סחיטה לכאורה של נפתלי נגדה ונגד בעלה. "הוא ביצע סחיטה באיומים נגד המדינה", טענה. "הוא אמר – 'אם לא תתנו לי כסף ומשרה לכל חיי, אצא על גברת נתניהו בסיפורים מביכים'".



    0 תגובות